sobota, 24 września 2011

Zamknięcie portalu Polki Scrapują i ...

Witam

Jest mi niezmiernie przykro z powodu zamknięcia portalu Polki Scrapują ....
Stało się to tak niespodziewanie, ciągle jestem w szoku ..... ponieważ nie zostałyśmy uprzedzone :(
Żadna z nas nie miała na to wpływu :(((

Byłam tam od początku, od momentu kiedy budowałyśmy to miejsce dla Was. Cieszyła mnie Wasza energia i kreatywność, którą wkładałyście w nasze wyzwania !!!
Bardzo mi przykro, że wielu użytkowników, straciło swoje dane, galerie i inne zasoby :((( 

Wszystkie projektantki, które włożyły w to miejsce swój czas, serce i dużo poświęcenia nie chcą i nie zrezygnują ...
Dlatego już niebawem zaprosimy Was do nowego miejsca !
Potrzeba nam troszkę czasu by odbudować to wszystko co utraciliśmy ....Dlatego liczymy na Waszą cierpliwość :)

A więc do zobaczenia w nowym miejscu !!!

Serdecznie pozdrawiam
Annar

16 komentarzy:

Martyna pisze...

do zobaczenia!

Zuza pisze...

powodzenia!

asiadp pisze...

szok! do zobaczenia

lucy z mazur pisze...

trzymamy kciuki za powrót

JaMajka pisze...

Uszy do góry, na pewno się uda :) Wspieram duchem i posyłam ciepłe myśli :)

Visell pisze...

A dlaczego portal został zamknięty?

anias pisze...

żal,...wierzę że uda się stworzyć podobne m-ce, Powodzenia Aniu!

Matilde pisze...

Mam totalny niesmak i jest mi przykro,że podejmując taką decyzję Mirabeel nie mogła zdobyć się na odwagę i poinformować o tym użytkowników. Zwłaszcza, że zawsze było podkreślane, że to miejsce tworzą wszyscy, którzy się tam udzielają... I mam nadzieję, że uda nam się spotkać w nowym,przyjemnym miejscu :)

Art_Dorota pisze...

strasznie żal... i z niecierpliwością czekam na to nowe miejsce :)

scrap joanny pisze...

no to Kochane - do roboty bo czekamy z niecierpliwością :-)))) i znowu będę z Wami :-))

Aida Domisiewicz pisze...

niesmak pozostanie, bo tak się po prostu nie robi... Pozytywne jest to, że przynajmniej jak Wy stworzycie nowe miejsce to taka sytuacja z pewnością już nigdy się nie powtórzy! Czekam na nasze nowe miejsce i pozdrawiam!

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję :))))
Mam nadzieję, że jak najszybciej spotkamy się w tym samym gronie ...
Pozdrawiam wszystkich :)

u Alojka pisze...

Powodzenia !

Trzpiot pisze...

w takim razie do zobaczenia, trzymam kciuki :)

angel pisze...

Do zobaczenia i życzę wytrwałości:)

Bellaidea pisze...

Trzymam kciuki za nowe miejsce!