niedziela, 25 września 2011

Żółty tag :)

Witam ;)))

Bardzo się cieszę, że spodobała Wam się zabawa tagowa  na Craft Artwork :))))
Ciągniemy temat dalej.... przecież kolorów jest tak dużo .....
Co miesiąc zaprezentujemy kolejne inspiracje - zaglądajcie do nas :))))

Na wrzesień proponujemy kolor żółty !!!



Na prace czekamy do 25 października :)))

Dziękuję również za dobre słowa i wsparcie w związku z otwarciem nowego portalu :)))))
Już za niedługo spotkamy się w nowym miejscu :)))

Serdecznie pozdrawiam
Annar

8 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Tag jest cudny, jak wszystko co robisz;)Ściskam Cię serdecznie:)

Ivy pisze...

Piękny tag w pięknym kolorze :-) Ma w sobie coś tak pozytywnego, że usta same rozciągają się w uśmiechu :-)))

Dusia pisze...

ale piękny!!!

Caro-ART pisze...

Śliczny i piękny odcień koloru :) Pozdrawiam.

Guriana pisze...

żółty to trudny kolor...ale co to dla Ciebie...cudny jest!!:))

OriBella pisze...

Jak nie lubię żółtego, tak od teraz jak zobaczyłam, jak Ty ten kolor poskromiłaś, już nie powiem, że nie lubię:)))Piękny, rewelacyjny wręcz tag!!!

Joanna Oborska pisze...

Do tej edycji tagów nie zamierzałam dołączać, bo mój wolny czas skończył się, ale jak zobaczyłam ten tag, to prąd mnie przeszył. Głowy nie dam, że nie dołączę ;)

Crie Artezzanato pisze...

Beautiful!!

Val
www.crieartezanato.blogspot.com