piątek, 28 października 2011

Zaległości

Witam po długiej przerwie .....

A wszystko przez przeprowadzkę....
Po kilku latach pobytu w Irlandii, wróciłam do kraju ;)
Na razie aklimatyzuję się i próbuję rozpakować .... Mam nadzieję, że stopniowo wszystko wróci do normy i nadrobię zaległości scrapowe.

Dziś wrzucam prace zrobione dla portalu Scrapujące Polki.
Pierwsza to dział MM/AA - czyli alteryzujemy świecę i straszymy !




Kolejne to dwa ATC
1 temat to : Wąsy


2 temat to: Na rozgrzewkę


Jeśli ktoś ma ochotę na wymianę to zapraszam na stronę ATC WYMIANA

Do zobaczenia w kolejnym poście ;)

Pozdrawiam
Annar

20 komentarzy:

Art_Dorota pisze...

świetne prace, szczególnie ta świeca, jest przerażająco piękna :)

Alexandra pisze...

Świetne, wszystko piękne i takie Twoje :)
Miłej aklimatyzacji w kraju :)

Nata pisze...

Фантастика!!!!!!!!!!!

Caro-ART pisze...

Świetne prace :)

Magda(i)Lena pisze...

Dobrze, że wróciłaś do blogowania, bo już się martwiłam, że tak długo nic nie publikujesz.
Spokojnej aklimatyzacji!

Czekam na kolejne prace ; -)))

madebyviva pisze...

Padłam z wrażenia... Świecznik jest ABSOLUTNIE FENOMENALNY!!!

Nordstjerna pisze...

Witaj w kraju :)
Prace świetnie - jak zwykle najbliższe mi są ateciaczki. Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę je na żywo, skoro już jesteś w Polsce :)

Jyoti pisze...

Fajna heloweenowa świeca! I świetne ateciaki! Szczególnie ten drugi:)

Ja też wróciłam do kraju ponad rok temu po kilku latach pobytu w Norwegii i już prawie zapomniałam, jak to było:) Czas pędzi zbyt szybko!

anias pisze...

Powiem krótko, bo jestem starsza i mogę- nie stasz ludzi!
martwiłam się o ciebie!
Za długo, jak na mnie, milczałaś!
A teraz powiem: Witaj w kraju!
pomyślności Ci życzę :)
Śliczne prace!
Fajnie, że jesteś!

AgnieszkaBe pisze...

A wiesz, że wczoraj o Tobie myślałam i mówię sobie, długo cię nie ma więc chyba wróciłaś do Polski i miałam rację. My też zaczynamy o tym myśleć :D

Ludkasz pisze...

Witaj w kraju:)
Prace jak zwykle ciekawe i niepowtarzalne:)

Matilde pisze...

Piękności jak zwykle! Brakowało mi Twoich prac :) I życzę udanej i szybkiej aklimatyzacji :*

gurka_krolowa pisze...

Potrafisz straszyć :D!

Cartadea pisze...

To w takim razie welcome back :) a prace jak zawsze porażająco piękne :)

Cindy pisze...

Great work Annar! I love the candle, it's awesome!!!

Ania pisze...

Piękności! Sexy ateciak to mój faworyt :))) Witamy w kraju :D

Witchcrafted Life pisze...

That spooky, creative candle is so wonderfully awesome and bursting with the Halloween spirit!

Big hugs & happy Halloween countdown wishes,
Jessica

Tusia Lech pisze...

Boskie ATCiaki - już je widziałam i chwaliłam. Natomiast alteracja świecy - rozwaliła mnie na łopatki :D

Unknown pisze...

Dziękuję za miłe powitanie ;)))))))))
Postaram się od jutra nadrobić i zawitać na Waszych blogach ;)

Olga Siedlecka pisze...

Strrrasznie ciekawe :)