niedziela, 6 listopada 2011

Jesienie

Witam ;)

Wczoraj prawie skończyłam urządzać mój nowy kącik skrapowy..., a teraz przyszedł czas na odpoczynek i zrobienie małej pracy ...
Nie wszystkie moje wytwory przetrzymały przeprowadzkę i niektórym potrzebna jest modernizacja ;)
Zaczęłam od mojej taczki, która uległa destrukcji.... Wykorzystałam tylko wzór i zrobiłam ją od nowa ...


Kolorki typowo jesienne, natchnął mnie widok z okna.
Wykorzystałam wszelkie resztki papierowe i stare kwiatki wygrzebane z pudła, które zreanimowałam malując je na biało.










Mój jesienny komplet pasuje do kolejnego wyzwania The Shabby Tea Room





 





Pozdrawiam
Annar

32 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniały jesienny komplet, kwiaty wyglądają jakby były przyprószone szronem :) Fajnie, że już się urządziłaś :)

Ala M. pisze...

Cudowny komplet! Taczka - majstersztyk! a w kartce zakochałam się bez pamięci!

Ludkasz pisze...

Piękny ten komplet:)

Karmeleiro pisze...

cudowne kolory! przepiękne jesienne prace.

Marta pisze...

Wspaniały komplet i bajeczne kolory.
A taczką zaskoczyłaś mnie najbardziej.

Ania pisze...

Taczuszka jest przeurocza! Piękne kolory jesieni :)

Matilde pisze...

Taczka jest odlotowa! I bardzo podoba mi się karteczka :))

angel pisze...

Piękny jesienny komplet:)

Art_Dorota pisze...

jakie to piękne... łał....

Magda(i)Lena pisze...

Taczka jest rewelacyjna. Świetny komplet.

Boei pisze...

Cudowne klimaty, piękne jesienne kwiaty:)

purple_pea_fran pisze...

Wow! This is just beautiful! Shabby perfection. Thanks for sharing with us at The Shabby Tearoom.

Fabryka Spokoju pisze...

Cudowne, jesienne klimaty - podziwiam!

Pia pisze...

WOOOOW Annar what a fantastic creation, love all great details and the colours looks so beautiful
hugs Pia

Guriana pisze...

ta taczka jest genialna..cudny komplet!!:))

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Wow!!! Taczka jest fantastyczna!!!
Kartka zresztą też :))
:*

Anna Baldwin pisze...

Kolory sa fantastyczne a taczka ... brak mi slow. Pozrawiam

Tusia Lech pisze...

Prześliczna kartka!!! No i dobrze Cię widzieć znów w ojczyźnie :*

anias pisze...

Taczka BOSKA!Kartka PIĘKNA! Tak jak wszystko u ciebie :)

IWA pisze...

Cudności! Jesień w takim wydaniu można pokochać!

Sugar Lump Studios pisze...

gorgeous! amazing card and art! love the colors!

Lakuna pisze...

cudo!

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne!!! cudowne kolory i przepiękne detale!!! po prostu fantastyczne prace :)

Aida Domisiewicz pisze...

o rany! zbieram szczenę z podłogi!!! Przepiękne prace!

Joanna Oborska pisze...

Ale śliczność wyczarowałaś! Tak wygląda bajeczna jesień! Cudnie! :)

Rachel pisze...

świetna taczka:) rewelacyjnie sie to wszystko razem komponuje:0) super:)

Geraldine pisze...

beautiful, thanks for sharing.

Elise pisze...

I'm NEARLY speechess - THIS is stunning! I could lose myself in these materials for DAYS! Splendid! Thanks for making the Card Patterns sketch shine like a perfect autumn day! xoxo!

Witchcrafted Life pisze...

Incredibly lovely autumn creations. I especially like the rustic brown twine on the gorgeous card.


Wishing you a beautiful, creativity fueled week ahead!
Jessica

Linda S. L pisze...

wow! what a fantastic creation you have made here. Love your color use and details! amazing :D
thanks for joining us at vintage Udfordring!
hugs from Linda S. L

Charlie pisze...

Piękne są te prace, widać tu miłośnika ogrodów. Pozdrawiam!
Ps. Też interesuję się architekturą krajobrazu, z racji kierunku studiów.

Agnieszka - ABOKU pisze...

Cudowna kartka i taczuszka.
Cudowna, kolorowa jesień :)