czwartek, 8 grudnia 2011

Nowości i konkurs w Scrap Market

Witam ;)
Dziękuję za wszystkie ciepłe komentarze w związku z otwarciem sklepu ;)
Jest mi bardo miło :)

Dziś pokażę skrótową ofertę sklepu oraz zaproszę na konkurs na blogu sklepowym.

Z nowych rzeczy, które są w ofercie to kolekcja farb -dabberów Jenni Bowlin

Przepiękne tusze kredowe Ingvild Bolme


Mgiełki o mniejszych pojemnościach



Stemple


Kolekcja papierów My Mind's Eye Love Me


Papierowe kwiaty
i wiele innych....

Zapraszam też na konkurs na blog: http://blog.scrapmarket.pl


Pozdrawiam
Annar

11 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Aniu, to Twój sklep?! Jeżeli tak to szczerze gratuluję! Jest czego, bo masz tam naprawdę dobre zaopatrzenie. Cały przespacerowałam i miałam co podziwiać :)
Jeżeli mogę coś zasugerować, to fajnie by było zobaczyć co i jak można zrobić z tuszami Ingvild. Może jakiś malutki kursik zrobicie w DT?
I życzę powodzenia, tak gorąco, z całego serca :)

KOLOROWY ptak pisze...

gratuluję Kochana :*
sklepik jest świetnie zaopatrzony! szkoda tylko, że moja sakiewka ma dość płytkie dno...
mam nadzieję, że niedługo będę mogła się na coś skusić :)
pozdrawiam cieplutko :*

Lipiec pisze...

Gratki po raz kolejny :D

Lipiec pisze...

Gratki po raz kolejny :D

Katrina pisze...

Jeszcze ja się przyłączam do gratulacji z okazji otwarcia sklepu. :)

lucy z mazur pisze...

Fajny sklepik,polatałam po nim i wiem,że na pewno zrobię w nim zakupy,dzięki za ekspresową przesyłkę,wszystko doszło i bardzo mi się podoba

Aida Domisiewicz pisze...

Ja też w pierwszej chwili nie wiedziałam, że to Twój sklep:) Dziękuję za błyskawiczną przesyłkę i bardzo miły kontakt:)

Gratuluję i trzymam kciuki!

anias pisze...

Aniu, za twoje inspiracje- dziękuję, za to że jesteś- dziękuję!
Życzę Ci powodzenia i pozdrawiam świątecznie:
http://karteczkowoani.blogspot.com/2011/12/zyczenia-swiateczne.html

Kasia Krzymińska pisze...

Wesołych świąt kochana! Dopinguję sklepik, życzę samych sukcesów i niech Cię wena nie opuszcza :***

Agnieszka - ABOKU pisze...

Życzę Ci spełnienia marzeń, zrealizowania wspaniałych pomysłów i wszystkiego co najlepsze może spotkać dobrą Duszyczkę na tym świecie :)Ho! Ho! Ho! Wesołych Świąt!!!

Berberis pisze...

Dużo szczęścia i pomyślności w Nowym Roku życzę!!