wtorek, 30 września 2014

City Crafter Challenge Week 231 - Pumpkins / Dynie

Kolejny tydzień i kolejne wyzwanie CCCB!


Zrób kartę lub projekt z dynią w dowolnym kolorze OPRÓCZ pomarańczowego (może mieć odrobinę pomarańczowego, ale nie może to być całkowicie kolor pomarańczowy)


 Another week and another challenge at CCCB!


Make a card or project with a pumpkin in any color EXCEPT orange (it can have a touch of orange but not totally orange)


U mnie tag z fioletowymi dyniami 
My tag with purple pumpkins







Naszym gościem w wyzwaniu jest: Samra Leshinski

Wyzwanie potrwa do 6 października 2014.     

Our Guest Designer is Samra Leshinski

Challenge ends October 6th, 2014 at 11.55 PM (EST)



Życzę miłego dnia! / Have a nice day!  
Anna

11 komentarzy:

Ros Crawford pisze...

Anna I adore this tag!! I LOVE the colours ... so beautiful!

Jackie Scott pisze...

This tag is absolutely stunning - The purple pumpkins and the deep coloured roses along with the bits of netting and the leaves - fabulous! Great design.

Aneta pisze...

Piękny tag! Pomysł z kolorowymi dyniami jest świetny!

Samra pisze...

WOW! Your tag is simply stunning!

asica.p pisze...

piekny!

Sylwia-eR pisze...

Kiedyś zakochałam się w białych dyniach...Nie przypuszczałam,ż e amor mnie dopadnie przy tak cudnie fioletowych....Śliczna praca...

Ewik pisze...

Magiczna praca! Mi jeszcze milej było Ciebie poznać, chociaż nie śmiałam zaczepiać:) może będzie jeszcze kiedyś okazja...:)Pozdrawiam

Stella pisze...

This is breathtaking; my oh my how did you made this gem? WOW!

Kirsty Vittetoe pisze...

I love this tag. It has the prettiest purple pumpkins!

Lawendowy Czas pisze...

patrzę i marzę, tonę w Twoich cudnych fioletach :)

1CardCreator pisze...

Gorgeous, love those purple pumpkins! ~Diane