wtorek, 20 września 2016

Maja Design - Guest Designer

Hello! In this month  I am a Guest Designer for MajaDesign
 I am honored and grateful to have been invited to join along as a guest designer on the MajaDesign blog.
I am very excited to share my first project :)

Witajcie! W tym miesiącu jestem gościnnym projektantem dla MajaDesign.
 Jestem zaszczycona i wdzięczna, że zostałam zaproszona do udziału jako gościnna projektantka na blogu MajaDesign.
Bardzo się cieszę, że mogę Wam pokazać mój pierwszy projekt :) 


I used three papers from the Vintage Autumn Basics collection  (Heritage, no.XXII, no.XVI) and two (Minnen, 1903) from Vintage Summer Basics colection to layer together and create my background. I just love those papers!

Użyłam trzech papierów z kolekcji Vintage Autumn Basics (Heritage, no.XXII, no.XV) oraz dwóch (Minnen, 1903) z kolekcji Vintage Summer Basics by stworzyć warstwy i tło mojego LO.
Uwielbiam te papiery!



I added white texture paste through a doily stencil. Then I embellished with blue, green and black flowers to compliment the papers.

Użyłam maski z białą pastą strukturalną. Do uzupełnienia mojej kompozycji dodałam kwiaty w kolorach czarnym, zielonym i niebieskim.


This is my second project.

Oto mój drugi projekt.
 



I created my tag using lovely papers: 1903 and Minnen from Vintage Summer Basics colection and Heritage paper from Vintage Autumn Basics colection.

Mój tag stworzyłam z papierów 1903 i Minnen z kolekcji Vintage Summer Basics oraz papieru Heritage z kolekcji Vintage Autumn Basics.








My two cards created with Heritage and no.XXII papers from Vintage Autumn Basics collection.


Dwie kartki są zrobione z papierów Heritage i no.XXII z klekcji Vintage Autumn Basics.


****************************************

Thank you Maja Design for having me as your Guest Designer!


Dziękuję Maja Design za gościnne zaproszenie!


****************************************

Papers Used:

Vintage Autumn Basics (Heritage, no.XXII, no.XVI)

Vintage Summer Basics Colection ( Minnen, 1903)

Also used……

13arts products.

Prima products.

****************************************

Have a nice day!

Miłego dnia!

Anna Rogalska




3 komentarze:

maj. pisze...

Przepiękne!!!!

Paper Attic pisze...

Beautiful work Anna! xo

Dicappo pisze...

Piękne!!! Kiedy takie warsztaty będą gdzieś bliżej Wrocławia?