wtorek, 3 stycznia 2017

7 Dots Studio - Winter / Zima

Hello! I’m here with you today to share a layout I created using the gorgeous 7 Dots Studio products.
I decided to create my page using newest Writer’s Block collection.

 Witam! Dziś chciałabym pokazać Wam mój nowy layout , który zrobiłam z cudownych produktów 7 Dots Studio. Zdecydowałam się stworzyć moją stronę używając najnowszej kolekcji Writer’s Block.




I used beautiful ‘Burden’ paper as background, ‘Sincerely’ and ‘Torn’ papers, Tags 12×12 and Word Stickers 6×12.
I also used Yuletide Clear Stamps , Yuletide Word Stickers 6×12 and Homegrown Clear Stamps.
I added a lot of glitter and sequins with gel medium and a star stencil from Cotton Candy Dreams collection to give more texture to the background.
Hope you’ll like it.


Użyłam  pięknego papieru ‘Burden’ jako tła, papierów: ‘Sincerely’ i ‘Torn’, Tagów12x12 oraz naklejek ze słowami.
Dodatkowo użyłam stempli i słówek z kolekcji Yuletide oraz stempli Homegrown.
Dodałam dużo brokatu, cekinów z medium żelowym oraz maskę z gwiazdkami z kolekcji Cotton Candy Dreams dla stworzenia tekstury.
Mam nadzieję, że się Wam podoba.

*********************************************
HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!!!

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!!!!!!

Anna Rogalska

*****************************************
Challenges / Wyzwania

 http://fabrika212.blogspot.ru
Палитра №27 "Зимняя сказка"

 *****************************************************
http://fleurpaper.blogspot.com 
"Доска вдохновения"
CHALLENGE - LINK
 
 

3 komentarze:

mosia pisze...

Niesamowite tło i cudowne kolory!

maj. pisze...

Piękny, mroźny...!
Kreatywnego Nowego Roku!!!

moli pisze...

чудесная страничка!
спасибо от Фабрики 212